Facebook'ta Tanıtım Taktikleri
Pazarlama Uzmanları İçin Facebook Taktikleri Facebook, herkes tarafından kullanılıyor. Küçük bütçeli şirketlerden daha büyük bütçeye sahip olanlar ve kar amacı gütmeyen kuruluşlar da Facebook'u kullanıyor. Bir markaysanız, bir markanın bayiliğini yapıyorsanız ya da medya çalışanıysanız, Facebook kullanmanız çok önemli, bir o kadar da gerekli.
Facebook, kullanıcılarda marka bağlılığı yaratmak için kullanılıyor. Pazarlama faaliyetlerine yeni bir bakış açısı getiren Facebook'ta pazarlama stratejinizi geliştirmek isterseniz işte işinize yarayacak 7 taktik:
* Hayranlarınız arasında etkileşim yaratmak için Facebook üzerinde içerik yayınlayın. Hayranlarınıza aralarında konuşup tartışacakları bir konu gibi düşünün. Önemli olan bilgiye ve izleyicilerinize ilginç gelen şeyleri bulmak. Örneğin müzik grupları Facebook'u bilet satmak için değil, müzik ve konserlerle ile ilgili tartışmalar için kullanıyorlar.
* İnsanların gruba katılmaları için çekici bir neden sunun. Bunun için sanal hediyeler, kuponlar kullanın, yarışmalar düzenleyin. Birçok açıdan, bu alternatifler, çevrimdışı promosyonlarda pek farklı olmamasına rağmen, yalnızca hizmetinizin reklamını yaptığınızın hissedilmediğinden emin olmak için farklı birlerinin görüşüne ihtiyaç duyabilirsiniz.
* Hayranlarınız, müşterileriniz ve potansiyel müşterileriniz ile ilişkilerinizi geliştirmek için Facebook kullanın. Birçok pazarlama uzmanı potansiyel müşteri havuzlarını genişletmek için Facebook'u kullanıyor. Bunun için doğumgünü gibi kişisel etkinleri hatırlayarak veya bir soru sorduklarında, hayranlarınıza doğrudan cevap vererek aranızdaki ilişkiyi güçlendirebilirsiniz.
* Facebook üzerinden kurduğunuz iletişimi, karşılıklı sohbete dönüştürün. Gerçekten bir insanla yüzyüze konuşuyormuşsunuz gibi davranın, kurumsal konuşma yapmayın. Hızlı yükselişine rağmen, Facebook bir yayın aracı değil.
* Şirketinizin Facebook'ta gösterdiği çabaları desteklemek için, diğer medya ve iletişim araçlarınız üzerinde reklamını yapmanız kritik bir öneme sahip. Bu arada internet sitenizdeki ve diğer kanallardaki içeriğin Facebook üzerinde kolayca paylaşılır olmasına dikkat edin. Bu, arkadaşlarınızın arkadaşlarına, ve dolayısıyla potansiyel müşterilerinize ulaşmanızı kolaylaştıracaktır.
* Facebook girişimlerinizin başarılı olması için destek verin. Bu, Facebook'un ihtiyaçlarını hedefleyen yeterli içeriğe sahip olmak ve Facebook üzerinde katılım ve içeriği geliştirmek için, yeterli üye sayısı anlamına geliyor. Ayrıca, bu çabalar için yönetim desteğinin olması, çalışanlarınızın katılımı kadar önemli.
* Facebook pazarlama faaliyetlerinizi ve bunların işletme amaçlarınız üzerindeki etkilerini ölçün. Özellikle de hayran sayınız ile satış rakamlarının ölçümlerini izlemelisiniz. Facebook ile birlikte, kaç tane potansiyel müşteri kazandığınızı, iletişimin seviyesini ve sunduğunuz ürünü savunma, gelir durumunuza olan etkisini belirlemelisiniz.
Pazarlama Uzmanları İçin Facebook Taktikleri Facebook, herkes tarafından kullanılıyor. Küçük bütçeli şirketlerden daha büyük bütçeye sahip olanlar ve kar amacı gütmeyen kuruluşlar da Facebook'u kullanıyor. Bir markaysanız, bir markanın bayiliğini yapıyorsanız ya da medya çalışanıysanız, Facebook kullanmanız çok önemli, bir o kadar da gerekli.
Facebook, kullanıcılarda marka bağlılığı yaratmak için kullanılıyor. Pazarlama faaliyetlerine yeni bir bakış açısı getiren Facebook'ta pazarlama stratejinizi geliştirmek isterseniz işte işinize yarayacak 7 taktik:
* Hayranlarınız arasında etkileşim yaratmak için Facebook üzerinde içerik yayınlayın. Hayranlarınıza aralarında konuşup tartışacakları bir konu gibi düşünün. Önemli olan bilgiye ve izleyicilerinize ilginç gelen şeyleri bulmak. Örneğin müzik grupları Facebook'u bilet satmak için değil, müzik ve konserlerle ile ilgili tartışmalar için kullanıyorlar.
* İnsanların gruba katılmaları için çekici bir neden sunun. Bunun için sanal hediyeler, kuponlar kullanın, yarışmalar düzenleyin. Birçok açıdan, bu alternatifler, çevrimdışı promosyonlarda pek farklı olmamasına rağmen, yalnızca hizmetinizin reklamını yaptığınızın hissedilmediğinden emin olmak için farklı birlerinin görüşüne ihtiyaç duyabilirsiniz.
* Hayranlarınız, müşterileriniz ve potansiyel müşterileriniz ile ilişkilerinizi geliştirmek için Facebook kullanın. Birçok pazarlama uzmanı potansiyel müşteri havuzlarını genişletmek için Facebook'u kullanıyor. Bunun için doğumgünü gibi kişisel etkinleri hatırlayarak veya bir soru sorduklarında, hayranlarınıza doğrudan cevap vererek aranızdaki ilişkiyi güçlendirebilirsiniz.
* Facebook üzerinden kurduğunuz iletişimi, karşılıklı sohbete dönüştürün. Gerçekten bir insanla yüzyüze konuşuyormuşsunuz gibi davranın, kurumsal konuşma yapmayın. Hızlı yükselişine rağmen, Facebook bir yayın aracı değil.
* Şirketinizin Facebook'ta gösterdiği çabaları desteklemek için, diğer medya ve iletişim araçlarınız üzerinde reklamını yapmanız kritik bir öneme sahip. Bu arada internet sitenizdeki ve diğer kanallardaki içeriğin Facebook üzerinde kolayca paylaşılır olmasına dikkat edin. Bu, arkadaşlarınızın arkadaşlarına, ve dolayısıyla potansiyel müşterilerinize ulaşmanızı kolaylaştıracaktır.
* Facebook girişimlerinizin başarılı olması için destek verin. Bu, Facebook'un ihtiyaçlarını hedefleyen yeterli içeriğe sahip olmak ve Facebook üzerinde katılım ve içeriği geliştirmek için, yeterli üye sayısı anlamına geliyor. Ayrıca, bu çabalar için yönetim desteğinin olması, çalışanlarınızın katılımı kadar önemli.
* Facebook pazarlama faaliyetlerinizi ve bunların işletme amaçlarınız üzerindeki etkilerini ölçün. Özellikle de hayran sayınız ile satış rakamlarının ölçümlerini izlemelisiniz. Facebook ile birlikte, kaç tane potansiyel müşteri kazandığınızı, iletişimin seviyesini ve sunduğunuz ürünü savunma, gelir durumunuza olan etkisini belirlemelisiniz.
Category :
SİZE SÜPER İŞ FIRSATINDAN BAHSETMEK İSTİYORUM
YanıtlaSilBizler normal yaşantımız boyunca hep bir şeyleri tüketiriz. Bakkaldan, Marketten Manavdan, Giyim Mağazasından Kısacası çeşitli yerlerden ihtiyacımız olanı alırız. Ama hep kazanan Üreticiler, Toptancılar, Reklamcılar Perakendecilerdir. Bir market yapacağınız her alışverişten size ÜCRETSİZ OLARAK üye olduğunuzda %25 indirim yapıyorum! Ve her yaptığınız alışverişten dolayı da %10 - %33 oranında teşekkür primi Banka hesabınıza yatırıyorum dese. Böyle bir market olduğunu çevrenizdeki tanıdıklarınıza haber verdiğinizde onlarda gelip alışverişlerini sizin referansınızla üye olup, onlarda böyle bir fırsattan faydalansa memnun kalırlar mı sizce? Onlarında yaptığı alış verişten dolayı size bir teşekkür olarak %10 - %33 oranında banka hesabınıza para ödese. Bu kişilerinde ömür boyu yaptığı her alış verişten dolayı size her ay düzenli bir ek gelir imkanı sunsa ne dersiniz.? Bir de bu işi dünyanın her yerindeki insanlara ulaştırabileceğinizi ve onlarında alışveriş yaptıklarını istedikleri zamanda bu işi yapabileceklerini düşünün. ÜRÜN ALMA ZORUNLULUĞUNUZ OLMADAN DA PARA KAZANACAKSINIZ.
ÜCRETSİZ ÜYELİK LİNKİ http://www.ersag.com.tr/account.asp?mod=myaccount&sub=edit&action=register2&sponsor=559000