Lüks ürün satacak bayiler aranıyor!
Lüks tüketim, ekonomik kriz dinlemiyor. Bu yılın ilk yarı rakamları lüksmarkalara olan talebin arttığını gösteriyor. Dünyanın önde gelen markalarından İngiliz Burberry, yılın ilk çeyreğinde kar oranının yüzde 33 arttığını açıkladı. 155 yıllık lüks çanta vemodamarkası Louis Vuitton da mart sonu itibariyle 390 Milyon Pound kar ettiğini duyurdu. Burberry, 2011-2012 sezonu satışlarında yüzde 13 artış beklediklerini açıklamıştı.
Türkiye’de de durum benzer. Lüks ciroları artıyor. Yurt dışından birçok yatırımcı İstanbul ve gelişen illerin en gözde yerlerindemağaza açıyor. Yaptığımız çalışma lüks, aslında ulaşılabilir lüks markalarının büyüme formülüne dayanıyor. Bu markalar franchise yoluyla büyüyor, yatırımcılara da bu alanda birçok fırsat sunuyor bu büyüme planları.Hangimarka, hangi bölgelerde franchise veriyor, franchise koşulları ne? Türkiye’ye gelmeyi planlayan markalar hangileri? Bu konuda yaptığımız araştırma, birçok girişimciye fırsat yaratacak sonuçlara ulaşmamızı sağladı. İşte lüks markaların Türkiye’deki büyüme planları.
Category : Yatırımcı fikirleri
0 Comments