"Ekonomide Yılın İş İnsanları''

harika gıda | 00:20 | 0 Comments

Haber : Emrah Gürkan / 03.03.2013
'10 soru-10 yanıt'ta Abdullah Kavukçu
'Simidi bir dünya markası yapacağız'
Abdullah Kavukçu, Kapalıçarşı'da başlayan iş hayatını 224 şubeye ulaşan Simit Sarayı ile taçlandırdı. 10 yıl gibi kısa b ir sürede Türkiye'nin en öneml i markalarından birine imza atan Kavukçu, hedefini "dünya markası olmak" olarak açıklıyor.

1- İyi iş fikrini nasıl anlarsınız?
İş hayatındaki her yeni atılım önceden tüm kriterleri üzerine çalışılmış bir projedir benim için. Riskleri, artıları ve eksileriyle değerlendirme yaptıktan sonra şirketimizin mevcut yatırımlarıyla olan entegrasyon sürecinden pazar payına kadar birçok araştırma yapıp karar veriyoruz. Ben bir işadamı olarak yeni bir yatırıma karar verdiğimde ilk olarak onun gerçekleştirmek istediğim hedefe ve ufkuma ne ölçüde yakın olduğunu düşünüyorum. Bu da sanırım biraz ticari hayattaki tecrübemin getirdiği sezgi ve vizyon gücüyle paralel ilerliyor.

2- Çalışanlarınızla iletişiminizi, motivasyon yaklaşımınızı anlatır mısınız?
Şöyle örnek vereyim, bizde herkes sigortalı çalıştığı gibi aynı zamanda herkesin sağlık sigortası da vardır. Ben hastalandığımda hangi hastaneye gidiyorsam çalışanımın da aynı hastaneye gitmesini isterim. Çalışanlarımı bu duyguyla motive etmeye çalışıyorum. Ben iş yerinde ne yemek yiyorsam, çalışanlarım da benimle aynı yemeği yer.

3- Büyük bir şirketi, binlerce çalışanı ortak hedefe nasıl yönlendiriyorsunuz?
Hedefimiz dünya markası olmak. Bütün iş arkadaşlarımız da bu hedefin farkında ve Simit Sarayı’nı sahiplenmiş durumda. Çünkü simit, 7'den 70'e Türkiye'nin bir markası ve bütün takım arkadaşlarımız da bu bilinçle hareket ediyor.

4- Sizi başarıya götüren ilkeleriniz neler?
Risksiz bir iş hayatı yoktur ama gerçeklerden de uzaklaşmamak gerekiyor. Bir sonraki adım ve olasılıkların her zaman ajandanızın bir köşesinde yazılı olması gerekiyor. Yaptığım işten hiç utanmadım. ‘Simitçi’ diye küçümsediler ama bakın bugün geldiğimiz noktayı kimse hayal etmedi. Benim için olmazsa olmaz nokta ne olursa olsun her koşulda dürüst olmaktır.

Category :

Fikirsayfasi.com :
Fikirsayfasi.com en tarafsiz en guncel haber ve konu basliklerini sizin icin bir araya getirmektedir.is fikirleri, bayilik,franchise hakkinda guncel haberleri, girisimcilere ve yeni is kuracaklara sunmaktadir.Facebook/fikirsayfa adresinden haberleri ve konulari takip etmeyi unutmayin!

0 Comments

En son eklenen haberler.